sista natten

sista natten hemma nu, buhuu.
nåjåå, jag klarar no mej.
ha packa allt nu, hoppas ja, så imårån sen då andreas ha sluta far vi ti jeppis.
hoppas på en bra helj o. :)

idag for jag o hälsa på jennie.
gav tibak en häslobok som jag had låna ti studenten.
då ja sku far iväg tänkt ja glöm den, hahaha!
nåjaa, va ju rolit att träff jennie. :)
sen efter de hem o äta o sen gymme.
men den timmen va int nå bra, känns int alls som att jag ha jort nåå..
nu ska jag sova, ska opp halv 7 o fara iväg ti gymme på mårånspinning. jee.



färga btw håre idag. snyggt eller?
enligt mej e de för mörkt, men kanske jag int e van..
ha ju typ vari ljusbrun under sommaren.

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0