ont i mina armar!

nu sitter jag o kollar på beck.
men det är den gamla beck, men iaf.
snart kommer det c.s.i, skall se på det o sen sova.
imorgon blir det simma med anna, planerade simhallen,
men om det nu är lika fint som idag så blir det stranden.
passar bra, så blir man brun på samma gång!

solade både igår o idag. men man kan knappt vara på vår altan.
igår var det lite över 50 grader, idag lite under.
man smälter ju nästan bort när man ligger där, men whatever. haha.
läste boken jag håller på med också.
vaknade annars väääldigt tidigt idag.
for med pappa o mamma till gigantti o sen hem.

blev gymmet idag med linda. body pump.
mina armar o ben har dött bort. bara skakar i allt då jag går eller lyfter opp armarna.
nåjaa, je överlever väl.
andreas kom också hit en sv'ng idag.

lillebror har en massa kompisar här,
de sir på film. funderar på att gå o fråga om man får vara med, haha.
sääääkert att ja får det, nej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0