måndag

andreas sov vid mej inatt.
sen steg han opp o for till jobbet.
jag gick o sova tillbaka, satt klockan o ringa då jag o mamma hade bokad tid på gymmet.
pratade om det då jag måste sluta på gymmet,
men man kan inte säga opp kortet, jävla skit.
man måste vänta så länge som man har kortet, sen först kan man säga upp det.

nåjaa, efter det träffade jag nina.
hade inte sett henne sen avslutningen! liite länge sen.
gick runt på stan en stund, sen satt vi o pratade på en bänk.
träffade på nilla o pratade med henne då också.
sen blev vi hungriga så då åt vi smörgås o drack limsa på görans.
efter det for jag hem o äta, sen till gymmet.
nu e jag helt slut. skall se på tv o sen kommer det beck!
skall fläska ner mej med chilinötter. (;



nina. (:


nilla. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0