jävla skit

skit sak 1: köpte trådlsöt internet igår, alltså en USB sticka.
jippiii tänkte jag nu kan jag använda datorn överallt.
MEN, trögt som faaaan!
man kan inte se på nånting på youtube för det laddar inte? okej?
har damp redan o jag installerade det idag.. slutar med att jag slänger hela datorn o allt i väggen.

skit sak 2: 1 hel jävla vecka kvar tills jag flyttar. fatta 1 vecka?!
jag dör. jag vill inte. nej nej. gaaah, jag blir tokig!!
1 vecka kvar som jag kan gå på gymmet, sen måste jag sluta.
jäävla skiiit!! just nu när jag faktiskt håller på att gå ner i vikt o bli smal, tackar för det.
skall iaf fara o se till ett gym som finns i jeppis, fitness club, nåt nytt.
MEN: BÅDE för flickor o pojkar. tackar för det! GAAAH!
kan det inte finnas ett lady line i jeppis? nej!
hoppas på mycker ledigt så jag kan komma hem o gå på gymmet. :D

idag e det tråkigt.
känns som om jag inte har sovit på en vecka.
håller på o se på harry potter.
andreas kommer iaf till mej ikväll, o jag o pappa skall fara efter mitt köksbord snart, tror jag.
alla grejjsen flyttar vi ju imorgon..

guuud vilket flum inlägg. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0