hemma från stan o bio!

nu e jag då hemma.
blev att gå på stan en stund, köpte en massa skolgrejjer,
o sarah prövade jeans. hon satte undan ett par också. hihi.
sen åt jag på mäkkis innan vi gick till makuuni så sarah fick köpa godis.
jag köpte popcorn på bion.
bion jaa.. vad skall man säga? jag skrattade nog, hahah.
men den är ju ganska så vågad.. typ en porrfilm mitt i filmen? jee.
anyway, sen då vi kom från bion hade det börjat regna, big noooo!
jag hade bilen långt ifrån. genomvåt då jag kom fram o mina skor o sockor genomvåta.
nåjaa, jag skulle ju bara hem.
så nu sitter jag här i mörktet helt ensam. buhuuu. ingen e hemma.
skall se på C.S.I som kommer nu! yess.
imorgon blir det att träffa jennie o sen gymmet.

btw, har bara 1 dag kvar hemma nu! jävla skiiit!!!! :((((((



sarah åt en glassgodis. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0