hejdå!

nu sittr jag här då, hemma ännu.
väntar på andreas, sen blir de handla åså avgår flyttlasse
ti jeppis. böri va nervös ja nu, huuui.
iaf, just nu har ja huvudvärk som askjfhashfsjfajh. gissa varför?
joo:



köpte denna mascara. men!!! den börjar lukta skiit!
o då menar jag det. gammal öl blandat med blommor. nami nami.
luktar så starkt, tillåme mamma känd ju att de lukta.(?)
så di som har ett känslit huvve, som jag då, köp int denhär mascaran!

nåjaa, steg opp halv 7 o for ti gymme idag.
4st va vi på spinningen. haha.
o ja va yngst. ;P

nu ska ja ta en till tablett o hoppas på att huvuvärken går om!

ps. hur fan ska ja få all min packning att rymmas i bilen?
o de e bara kläder typ. haha. ;P

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lycka till i Jeppis! :) he sku va rolit ti kom å häls på dej nå senare i höst när he ha lugna ner sej lite å man ha vant sej vi allt nytt :)

2009-08-28 @ 16:19:45
Postat av: iida

tackar. :) joo, vi planerar nån helg så kan du no kom. ;)

2009-08-30 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0