hej hopp

blev en utekväll igår med flickorna.
jag, nilla, maria, emmo, elina o antti for ut o äta till amarillo,
sen därifrån till ollis (inge folk) o sen till hullo pullo.
var ju 2€:s kväll så jaa..
kanske det blev en för mycket men skit samma. :D
ögonen hölls ju nästan inte uppe på slutet, trööötttt!
for hem med taxi sedan.

o idag så hålls mina ögon nästan inte uppe.
funderar på att gå o sova en stund..
o sen skall jag nog till gymmet idag, fast det kanske inte är så smart.
var o handlade småsaker med pappa o mamma just till min lägenhet.
känns ju bra. bläää, ja flyttar om en vecka!!!!
BUHUHUUUUUU!!
hahahaha, nu vill jag ha maaaat!



hela gänget förutom elina, på bild.
vi hade daaaaamp utanför ollis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0