hahahah!

Två något berusade killar ~25 står och ska ta ut pengar. Den ena pratar upprört om sin flickvän.
Kille 1: Igår var hon sur hela kvällen och när jag frågade vad det var så var hon förbannad för att jag inte hade lyckats få tag på den där satans jävla Marabou Sommar, som om jag skulle kunna styra vad de har och inte har i affären!
Kille 2 (oengagerat): Brudar och choklad, du vet...
Kille 1 (vansinnig): Ja, fyfan! Jag var så här nära (Han visar med tummen och pekfingret) på att skita i en kopp, hälla i lite vatten, röra om, ge det till henne och säga att det var choklad! Jag hade käkat jordgubbar dessutom så då hade hon ju fått den där jävla smaken av sommar som tydligen ska vara så in i helvete fantastisk! (tjuvlyssnat.se)

sov hos andreas inatt.
sov 10,5 timme inatt! herregud, o ändå var jag trött då jag vaknade.
efter morgonmålet såg vi på män som hatar kvinnor,
o började se på night at the museum 2.
åt mat o sen for jag hem o till gymmet på spinning.
deprimerande, nästa söndag e jag i jeppis, inget gym för mej! jävla skit.
nu sir jag på tv med mamma, kommer wallander snart.
men jag håller på o somnar så får se hur mmycket jag orkar se..
blav bastu idag också. o chips o dipp. namii.
igår fick vi allt lagat i lägenhetn,
bara mina kläder o maten som fattas..
kommer döö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0