godnatt.

nu sejjer jag gonatt.
ögonen håller på att falla ihop, o klockan e lite före 11? nåjaa..

igår bled det att städa lägenheten, så nu e den fin.
nästa helg flyttar vi dit mina saker,
och så skall jag o andreas kanske vara där på villaavslutning. får se.
snygg granne jag har förresten. en alkkis.
de totalrenoverar huset jag skall bo i, men inte min lägenhet.
alkkisen får bo kvar, men han får inte använda sin vessa eller dusch (som vissa andra;)),
såå han måste använda bajamaja. men det skiter han i så han pissar i ett ämbar o sen kastar
han ut innehållet genom föstret. undrar vilken dag jag kommer stå under..
så det är jag, en alkkis o en präst som bor kvar i huset, haha. ;)

sen efter städningen hem o sen till andreas.
for till gymmet idag o trodde jag skulle döööö.
nånää, men jag var slut kan jag säga!
sen kom andreas hit o nu blir det godnatt! som jag redan sa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0