-

vad har hänt sen jag skrev sist?
joo, det var konstens natt. andreas o jag for först o förde min käre bror dit.
sen hem tillbaka o fundera vad man skall ha för kläder.
blev jeans o en t-tröja o mina lågklackade pumps.
inte dom höga, vi skulle gå mycket.
vi kom till stan träffade anna o nina o dom. sen sarah, jakob, ninna o marre.
var med dom hela kvällen. gick till kuntsi, ett modernt konstmuseeum o kollade,
ganska intressant, träffade nette där.
såg faktiskt inte alls några bekanta! what? skiiit.
nåjaa, sen visste vi inte vad vi skulle jöra såå det blev krogen.
men jag drack en drink o sen for jag o andreas,
andreas hade ju jobbet dagen efter. ringe min broder o han kom hem med oss.
via erika grillen o köpa hamburgare o franskisar, namii.
tur att jag inte tog dom höga skorna, mina fötter dog bort under kvällen,
de svälle opp o sånt. har ännu ont i mina tår o det ät måndag! haha.

fredag då, for o simmade med linda o hennes kompisar.
sköönt. sen på kvällen blev det bio med brorsan o andreas, ice age 3.
men den var sämre än vad jag väntat mej.
sen for jag o andreas o simma o sen till mej i bastun.

på lördag blev det att fara till jakobstad med pappa o andreas
för att måla hyllor o skåp. nästa helj blir det att städa.
åt på korv görans innan vi for hem, mums.
på kvällen for vi o simma o sen gjorde vi ingenting.

igår, söndag, for jag o andreas till stranden.
simmade lääänge o solade, så nu e jag jätte brun! hihih.
for hem o ääta o sen på kvällen o simma igen.
sov hos andreas natten till idag.
men jag måste stiga upp kl. 6, andreas skulle till jobbet.
for hem dåå o sov vidare. nu har jag just varit i duschen,
o nu har jag ingenting att jööra. :(
ikväll blir det iaf gymmet o simma med andreas.

btw, klämde min fot i ytterdörren igår. :(( blåmärke för fem!!!

puss!



snygg jag på penkkis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0