trött så e bara sprakar om de!

nu e ja trött. ha jobba morgonturerna varje dag,
vilket betydde då att man sku stiga opp kvart över 6.
tills idag had ja planera att jag sku fara på spinning+vatsa-selkä på morgonen,
meen ja måste jobba idag också, så de sket sej.
efter jobbe idag gå for ja snabbt hem o sen på evergreen.
nu e jag vi andreas o ska snart gå o se på talang 2009.

gina tricot öppna ju igår. for dit me mamma efter att jag hade slutat jobbe.
faktiskt hitta ja 4klädesplagg! PANK. (kunde int bestämma mej vilken färg på toppen ja skulle ta så jag tog båda..)
for in via top sport i stenhaga där jag slösa bort jääätte myki pengar på 3 par jommpasockor.. ennu mera pank.
sku behöva nya jomppaskor o byxor men jag tror de få vänta..
imorgon blir de paus från gymmet, men sen på söndag blir de total explosion!

nu ska jag hålla andreas sällskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0