stressss

fan va de kan va jobbigt att int vet va man vill efter gymnasie.
vet int alls va ja vill o int kommer ja att komma in nånstans heller..
polis e de enda ja sku vila men då jag e så kort..
sku vila skicka in ansökningarna imorgon men int vet jag om jag kan det då ja int vet va jag vill..

var med pappa o mamma till stan idag.
köpte nya jomppaskor (skiiit dyra! = pank!) o nya jomppabyxor.
så nu ska jag inviga allt det nya idag på spinning+vatsa-selkä.

om man skulle försöka hitta några skolor nuu..

Kommentarer
Postat av: Nilla

men du hadd ju no na alternativ fö en tid sedan ;) ha du gett opp di elä? :P

2009-04-06 @ 17:04:16
Postat av: iida

nää, ha no hitta på nånting så jag hoppas att ja kommer in! :D

2009-04-14 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0