söndag

har inte skrivit på hela heljen så nu kommer va jag har hållit p med.

fredag: började dagen med ett pass på gymmet. spinning+vatsa-selkä blev det.
steg opp halv 7, åt morgonmål och satte mej sen i bilen o åkte iväg.
kom till gymmet 10 över 7, var nog inte mycket folk då ännu.
nåjaa, det var ju nog ganska skönt att röra på sej så tidigt på morgonen.
kom hem sen lite efter halv 10, åt lite igen o satt o titta på tv med pappa o mamma.
for sedan till stan med dom, in via loppis o kolla också, men hittade inte.
köpte en ny bok på citymarket men det var allt.
då jag kom hem somnade jag, trött som jag var, o sedan efter att jag sovit for jag till pappas jobb o städade,
så jag skulle få pengar. då sen kom andreas via mej o sedan till andreas.
så åt han o gick i duschen o sedan for vi till mej o såg på talang 2009 o for sedan o sova.

lördag: vaknade ganska tidigt, pga jag skulle till frissan o permanenta håret.
under tiden for andreas hem. då jag sen kom hem åt jag mat o for sedan iväg till andreas.
då jag kom dit for vi ganska snart efter mange o sedan tillbaka.
jorde inte så mycket, pratade o kolla in youtube filmer.
for ut o köra till rami som hade fest o sedan till en annan fest o sedan hem till andreas o sova.

söndag: steg opp kvart före 10 o åt morgonmål.
jorde ingenting annat än kollade på robinson reprisen.
efter de läste jag en bok o sedan åt vi mat.
blev att fara o träna med linda sedan, o hade jätte ont i magen under hela timmen.
har ännu heller inte gått om. nåjaa, kom hem sedan, tittade på tv med pappa
och nu ser jag film me mamma men skall snart o sova då jag har jobb hela veckan nästa vecka.

hörs!




haha, jag vintern 2006.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0