skit ner er!

idag e ingen bra dag!
började med att jag vaknade då, steg opp.
idag e de den 15:de vilket betyder lönedag! trodde jag..
for in o kolla på banken hur mycke jag hade fått i lön, INGENTING!!!
o då sa dom på jobbe att pengarna skulle komma idag!
ringde til jobbet, var arg, o frågade varför jag inte fått någon lön när alla andra har fått.
hon kom på en jätte dålig ursäkt o sa att hon skulle ringa till de som betalar ut lönen, o sen ringa opp till mej.
men hon har inte ringt ännu o kommer säkert inte att ringa nåmera heller.
faan va man kan vara arg!! behöver pengarna nuuu!!
har inga bensin i bilen, fast jag tanka igår..
hitta ett par jätte fina jeans på gina tricot som jag ville ha, men inte kan jag det nu då det inte finns pengar på bankkortet..
nästa helj skall jag, moster o mamma till seinäjoki o se på studentklänningar,
o jag som hade tänkt shoppa då! men nej.
lönen borde komma den sista denna månad iställe.
skit stil man har då de säger att lönen skall komma idag men så jör den inte det! GAAAAAH!!!!!

kom just hem från pappas jobb, var o städade så att jag skulle få pengar.
nånstans ifrån måste jag ju få pengar då man inte får från sitt jobb!
nu skall jag läsa vidare i boken, sen äta o sen sticka iväg efter linda åså blir de träning,
spinning-vatsa-selkä.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0