nu va de jort!

nu har jag då skickat in ansökningen till universiteten.
känns nog bra. får bara hoppas då att man kommer in nånstans,
men helst vill jag ju in till speciallärare. hoppas.

i heljen har de inte hänt så mycket.
på fredagen jobbade jag åså kom andreas hit sen på kvällen.
på lördagen begav sej jag, mamma o moster iväg till seinäjoki
för att titta på studentklänningar. trodde inte jag skulle hitta nån,
men de jorde jag! oij va de känns bra nu. bara mössan som fattas nu då.
hittade ett par svarta tygskor som jag länge sökt efter så nu e mina fötter glada ijen.
sen på lördagskvällen for jag o andreas på bio, män som hatar kvinnor.
men jag tyckte boken var bättre, för de hade ändrat ganska mycket i filmen.
men den va no sevärd!
idag, söndag så har jag o andreas krattat lite på vår gård.
sen har vi bara slappat o jag for till gymmet på spinning.
nu har andreas farit hem o jag skall o sova, jobbet imorgon halv 8.
sen gymmet.

nu sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0