nu e ja trött

har träna hela veckan utan paus.
så nu kanske man skulle ta o ha en paus.
imorogon ska jag nog inte träna, tror jag.
om jag får damp far jag ut och springer..

idag blev de först jobbe o sen snabbt hem, slänga  gymkläderna i väskan
o sticka iväg till sports club faktist.
blev träning me nadi idag. svettigt o jobbigt, o jag e no inte kompis med stepbrädan!
efter träningen for jag till sarah och var där några timmar.
blev citymarket också för att jag ville ha godis.
nåjaa, sen då vi var tillbaka hos sarah blev vi jätte trötta,
så ganska fort efter de sen for jag hem.
nu e jag hemma o söötis e också här.
men han kan inte sova här för imorgon far jag o familjen till kokkola.
moster fyller idag så de blir att fira henne. kommer hem på lördag.
men vet inte sen vad vi ska jöra på lördagskvällen,
iaf far jag till andreas men inte mera.
ajj mina muskler e döööda!

nej, nu ska ja sluta. hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0