kaktus

vakande ganska tidigt idag, och efter det for jag, pappa o mamma till plantagen.
inhandlade en massa blommor hit hem o jag kom hem med en kaktus!
den va söt, men jag skulle ha vila en som hade ögon.
men en sån ska ja inhandla lite senare.
efter plantagen for vi snabbt till jysk o gigantti o sedan till minimani.
då sen kom pappa på att han ville korta av sin armbandsklocka, så då for vi in till stan ock salkari.
nu e jag hemma o ha just ätit sallad o skall se på film nu innan jag drar på träning.
fick jätte ont i mina fötter igår på spinningen då de var nya.
så jag hoppas att jag inte har så jätte ont idag..
sen efter träningen far jag till andreas men kan inte vara länge där skall jobba imorgon.. blä.

nåjaa, nu film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0