5.4.09

idag blev det en slö förmiddag o sen träning på eftermiddagen.
vaknade en halv 11 vid andreas, o då jick vi o sova 12..
sov alltså 10.5 timmar inatt. o ändå var jag trött då jag vaknade.
efter morgonmålet såg jag och andreas på sunes jul. haha.
låg också på samma o slappade i sängen. slö dag!
sen blev de mat, hemlagad pizza, nam.
efter de for jag hem o sen o träna, total explosion.
min fot var bättrre idag men blå och röd som fan.
nåjaa, efter träningen for jag o träffade sarah. for ut och jick en stund,
o sen en stund till sarah. blev jätte trötta helt plötsligt så då for ja hem.

nu e ja hemma o kollar på van veetaren.
imorgon ska jag sova länge! sen blir de att skicka in ansökan till yh och universitetet.
stan o försöka hitta nya jomppaskor sku ju int va så dumt heller.
sen på kvällen blir de no någån sorts av träning.

ha de bra!




HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0