16.4.09

nu fick jag reda på att de tydligen inte betalar ut lön åt vikarier förän den sista varje månaden.
vilket jag tycker är skiiiit! men då va de ju int dagise som had nå att jöra me de..
nu ha jag läst ut män som hatar kvinnor.
så nu kan jag gå o se den på bio me mamma. o jag SKA ha de två sista böckerna också!
blir bara att fara in till stan dåå o fösöka få mamma att betala.
men de jör hon säkert då hon själv också vill läsa böckerna.
de va en bra bok o man kan inte sluta läsa den då man en gång har börjat.

idag på morgonen for jag, pappa o mamma till stan för att se på en kontorsstol till mammas jobb.
men de fanns bara dyra så de blev ingen. sen fanns de någon firma nånstans där de fanns stolar,
men den va stängd, skit.
så då tänkte vi att vi skulle fara till eva&adam loppiset, men de öppnade först 12, då var klockan 11.
nåjaa, blev gina tricot då iställe, visade jeansen somjag skulle ha viljat ha.
mamma sa jag kunda låna pengar av henne, men sen kom jag på att jag behöver tröjor iställe.
så de blev en t-skjorta, en vit med gröna ränder. jee.
nu e jag hemma, skulle ha blivit gymmet med nadi idag, men ändrare planer.
funderar på att fara o springa iställe då.
eller jag vet inte, skall vara aktiv imorgon o stiga opp halv 7 o sticka iväg till gymmet till 7,
spinning+vatsa-selkä halv 8. får se hur det kommer gå.

gymmet igår med linda var nog ganska så bra.
spinning+vatsa-selkä då också.
efter de infraröda bastun, o då kom hon dit. (sejjer int vem..)
på tal om trollen kan man säga, o gud va vi satt o fnissade, hon måste nog tro vi var gaanska så fjrtis då.
men så e de. lite homosexuella e ju jag o linda just nu iaf. hihihi.
sen förd jag hem linda o sen ti andreas åså hem och sova.

nu tv, sen springmattan, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0