14.4.09

började med att jag steg opp och åt morgonmål.
efter de ringd jag till linda, packa ner gymkläderna, hoppa in i bilen och for och tanka.
sen vidare till linda. då jag kom dit satt vi bara och prata,
tills upptäckt att de kom en bil in på gården med två gubbar i.
vi blev rädda, och jag sa att de kanske va sotaren.
ringd till lindas pappa o va rädda, men de va bara nå gubbar som sku laga rännan.
haha, linda had då ännu på sej pyjamas.
efter en stund sen kom elle också dit. blev till att vi prata och sen åt,
och for iväg till stan. där en halv 4 då gick jag och linda iväg till gymme.
blev total explosion idag, men våra ben had typ dött bort från gårdagens spinning.
var rikti sommar feelis idag då vi for till stan.
läderjackan oppknäppt, solglasögonen på, hög musik på i bilen och takluckan lite opp.
de kändes no bra de!
nu e jag dööd och skall krypa ner i sängen och fortsätta läsa män som hatar kvinnor.
efter de blir de att si på tv me mamma.
imorgon träning igen!

ha de bra!




goosis. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0