13.4.09

jag måste nog vara den enda människan på denna jord som inte läst boken män som hatar kvinnor.
började läsa den under påsken, o man kan inte slita sej ifrån den!
jag o mamma funderade gå o se den på bio,
men jag måste ju läsa ut boken först.
skall läsa en massa idag eftersom jag inte har nånting att jöra idag.
skall till gymmet, men de e först på kvällen de.

nu har jag extremt tråkit!
vet inte alls vad jag skall hitta på. hmm.
de regnar ute så ut vill man inte fara.
tänkte jag skulle ha städat bilen idag, men inte då de regnar.

nee nu ska jag nog läsa vidare i boken o sen komma på nånting annat att jöra.





ååh, så grönt gräset var i tyskland i slutet av april förra året!
om de sku kunna vara så nu här i finland!
varmt va de också. trodde inte att de va så varmt i tyskland!
från klassresan förra året påväg till prag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0