polisförhör o annat

hamna på polisförhör idaa. för en krock som ja va me i.
de va en som backa på mej men hon skyller på att de e mitt fel, men de e de int.
de va ju hon som backa på mej o annors sku ju int bucklan på bilen ha komi där den kom!
nåjaa, polisen bara fråga om mina uppgifter o min vinkel från de som had hänt.
så va int de nå annat. pappa va me mej.
åså had di ju fota bilen min men int hennes! då kan de ju händ att hon ha fixa bilen ren o då finns de inga bevis.
di had försöka ring ti henne idaa för att kalla in henne till förhör men hon svarar int.
cp kärring. hon sejjer att de va mitt fel men de va de ju int då hon backa på mej.
iaf så kommer hon att sej att de va mitt fel. men iaf så får no både hon o jag böter.

sitter hos andreas nu o ha just eti. nu ska vi snart far ti mej, ska sov vi mej inatt.
ska sii på film o gå i bastun o sånt.
imårån då sen ti lindas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0