hot 'n cold.

lyssnar på katy perry-hot n cold. den ha som fastna i mitt huvve.

såde annos vet ja nu int så myki, prov imårån, men he tar ja nålite på talang.
ska rikti snart far me papi o mami o köp lukkausla då mina lås på bilen ha frusi fast!
helvetee.. men nåjåå, he e ju såde då man har en gammal bil.

imårån kommer andreas hit åså på lörda ska an i jobbe o då ska jag o mami färg håre mitt
åså ska vi o köp present ti pappa då he e farsda på sönda.

har jätte ont i magen o ryggen. ;| vill vet vafö! magen e oppsvälld som en ballong. ;| orkka me sånt!

nu har ja no bara en massa konstiga funderingar i huvve som ja int tänker skriva ner, men iallalfall.
blööp.

Kommentarer
Postat av: Anna!

He va jättemånga som hadd ont i ryggin i skolan men di kom på sen att he va av hande dansen som ni har :P

2008-11-12 @ 19:46:10
Postat av: iida

jåå, ja kom på he sen. :P

2008-11-13 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0