vad är sanning?

det har jag suttit o fundreat på nu ganska så länge.
ha komi på några rader, o de ska bli 2 sidor. :|
en fråga till filosofi har ja färdi, så de känns ju ganska bra de ren. (:
men ja kommer att få sitta me de imårån också. de va jätte svåra frågor.
ja undrar nog hur provet kommer att gå.. men ja ska bli färdig me frågorna idag!
de har ja bestämt! men får se hur jag hinner då ja ska efter mamma ti 4, hinna äta före de,
försöka få opp min kakka bildörr som fittas, sminka mej o klä på mej.
kommer bli brottom men då e de så.
ringd just ti pappa o undra hu långt de har hunnit. de har kanske 3 timmar kvar i bil ennu.
de sku va jobbit. men int lika jobbit som klassresan ti prag, 3 dar i buss, huhuh.

imårån e de fest! andreas kommer hit först o sen vet ja int rikti hur de blir, men ti backan ska vi iaf.
kanske vi far ti lindas före de. hmm.. åså måsta ja vel ät nyårmat ensam.
ja tror mamma e på jobb då. va rolit. nää.
sku måsta ti alko idaa också. men de kan ja sekärt ta på samma väg då vi far ti stan.
hoppas de, för annars har ja inge att dricka imårån.
int för att de e så viktigt men no vill jag ha nånting. ;P

nee om ja sku slut att tala om alkohol o kanske börja ta o sminka mej eller nå.
o sitta o fundera på mina filosofi frågor så ja får de jort.
jåå, tror ja ska jöra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0