söndag

sitter hos andreas nu. ha äti mårånmål för en stund sedan o nu sover andreas.
han e tråki. ska no gå o väck han snart.
iaf, hela denhär heljen har vi bara tagit de lungt. känns ganska bra de.
va ti stan igår, lördag, på julrean. men ja tyckt int att de fanns så myki bra saker.
hitta iaf en tröja till mej själv o en ti mamma. ska far me mamma här nån da så kanske man hittar nånting mera.
brukar alltid hitta en massa saker då ja e me mamma, vet int varför men så e de.
ska ti mej o ät idaa fö andreas mamma e på kryssning o vi ork int lag nå mat.
så ja sku måst ringa ti mamma o fråga när vi ska komma.
så kommer kanske morbor o kusin ti oss imårån.
då måst jag vis runt vasa för min kusin. jee. får si nu.

sen tror jag att ja måst ta bort min piercing. känns ju bra. eller så int.
den tar jätte ont, de svider varenda gång jag rör i den plus att den ha sjunki jätte långt in i napan min. :(
så de va ganska onödit att ja laga den då ja måst ta bort den efter si sådär 2 månader.
MORR!! måst ju vänta o se va som händer.
nee, nu ska ja väcka andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0