söndag

igår va de vel no en ganska bra kväll. förutom att ja va trött o bara vila hem ti sängen.
iaf, körd åt andreas stoorin, dahlin o pada.
for fösst ti zooken o efter de ti marro o andi som hadd fest.
jag satt nu bara på en stol o tänkt på sängen.
va där en ganska bra stund o sen blev vi hungriga.
stoorin had försvunni nånstans o dahlin vila lämn kvar.
okej, så jag, andreas, pada o linda for ti abc o åt.
efter de förd ja hem linda o pada åså for jag o andreas ti han.
kom hem kanske nå 3-tiden men jick o sov fösst 4..

vakna nå 11-tiden o vila knappt få upp ögorna. så trött va ja.
men ja tvinga upp di o väckt andreas.
steg opp nå 12-tiden o efter de så på film tills maten va klar.
då måsta ja sen far hem o då ja kom hem ringd andreas o sa att ja had glömt mina
sminkborttagningsservetter hos han.
ja bara neej! men nåjåå, andreas kom me di sen ti mej.

ha vari i bastun ganska just o e trött o funderar på om ja ska far o sov snart.
men de kommer ju wallander! de vill ja se, men ja tror int ja kan va vaken ti de.
ja kommer att somna. men ja börjar ju ändå halv 11 imårån.
ha paketera in annas present, så ja måst kom ihåg ti ta den me ti skolan.
nu blir hon äntligen 18! ;D

nuu, fundera om ja ska gå o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0